سفارش تبلیغ
صبا ویژن


 RSS  | Atom  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 92478 | بازدیدهای امروز: 8| بازدیدهای دیروز: 9
درباره خودم
لوگوی وبلاگ
پیوندهای روزانه
مطالب قبلی
لینک های دوستان
لوگوی دوستان



















اشتراک
 
موسیقی وبلاگ

یاهو


سلام

پس از مدتها دوباره سلام

تو این مدتی که ننوشتم تغییرات زیادی کردم ، و کمتر فرصت پیدا شده که بتونم بیام اینجا و مطلب بنویسم . چندوقت پیش بعد از وقایع یکشنبه کذایی می خواستم مطلبی بنویسم راجع به بصیرت که چرا نشد نمی دانم . در هر صورت امشب اومدم تا راجع به امتحان فردای دکتری جک بگم

اگه این وب لاگ خواننده ثابت داشته باشه که نداره باید بدونه که جریان پارسال امتحان دکتری من و بانوی خونه به کجا کشید . اما امسال بعد از واقعه سال گذشته امسال با عزم جزم گفتیم امسال سخت می خونیم خلاصه رفتیم و جزوات مدرسان شریف را خریدیم وهر از گاهی یه نگاهی بهش می کردیم تو ازمونهای مدرسان هم با اجازتون هیچ کدمش را شرکت نکردیم تا یه وقت فکر نشه که ما خیلی درس خونیم

اما امشب اتفاقی گفتم بذار ببینم امتحان کی هست . چشمتون روز بد نبینه با کمال تاسف دیدیم فردا متحانه و ما ...

گفتیم بریم ازکارت پرینت بگیریم تا بلاخره بریم یه امتحان بدیم برای خالی نبودن عریضه ، رفتیم توی سایت خلاصه تازه فهمیدیم که برای گرفتن پرینت کارت نیاز به شماره پرونده و... داریم که هر چی گشتیم از این شماره ها خبری نبود .

خلاصه در ادامه تراژدی ازمون سال قبل امسال هم اینگونه از زیر بار امتحان سالم در رفتیم .




          (پنج شنبه 91/12/17 :: ساعت 11:5 عصر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ