سفارش تبلیغ
صبا ویژن


 RSS  | Atom  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ|مجموع بازدیدها: 92510 | بازدیدهای امروز: 13| بازدیدهای دیروز: 27
درباره خودم
لوگوی وبلاگ
پیوندهای روزانه
مطالب قبلی
لینک های دوستان
لوگوی دوستان



















اشتراک
 
موسیقی وبلاگ

یاهو


به بهانه شهادت امام مظلوممان ، سرگشاده به اقای ضرغامی  :

آقای ضرغامی از ماست که بر ماست

امشب شب شهادت امام غریب سامراست ، هادی ، امام مظلومی که حتی به حرمش نیز رحم نکردند

امروز پس از ماهها و شاید سالها به برکت لطف و عنایت امام هادی توفیقی حاصل شد تا پای روضه حاج مجید بنی فاطمه گوشه چشمی تر کنیم .

دیشب از خانمم شنیدم که بحث او و چند نفر دیگر در یکی از وبلاگهای بلاگفا راجع به اهانت به مولا به انجا کشیده که یک نفر نظر داده است که چقدر ما به خرافات اعتقاد داریم و پاسخ دندان شکن همسرم را هنوز که هنوز است تحسین می کنم که نوشته بود هنوز یک سردرد نگرفته اید تا هزاران نذر و نیاز کنید و تبدیل به عابد و زاهد و مسلمانا بشوید و از همین ائمه شفا بخواهید و انها هستند که معدن کرمند و شما را نجات میدهند .

دلم خیلی گرفته ، حاج مجید میگه همیشه ما میگفتیم کاش مدینه بودیم و توی کوچه های بنی هاشم مادر را حمایت می کردیم اما امروز سخت غافلیم و در اثر غفلت ما امامان را ، فرزند همان بانویی که ارزوی بودن در حیاتش می کنیم را توهین می کنند و بی تفاوتیم . هرچند سخت اعتقاد دارم به این موضوع که" الباطل یموت بترک ذکره " اما اگر ننویسم چه کنم برای تسکین این درد و این زخم که بر سینه نشسته است .

دیروز حرم مولایمان را منفجر کردند و ما نشستیم و فراموش کردیم فردا در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ام القری جهان اسلام به بهانه خنداندن مردم نام" نقی " را با ان لحن تمسخر امیز بیان کردند و ما خندیدیم و رفتیم و امروز ....

بگذار نگویم که گفته اند از ماست که بر ماست .

روی سخنم با شماست برادر ارجمند و بزرگوار جناب اقای ضرغامی ، شما که درد دین دارید . شما که مدیریت صدا و سیمایی را بر عهده دارید که رهبر فرزانه مان از ان رضایت ندارند . شنیده ام که مهندس مکانیک هستید و قطعا باید حافظه تان خوب باشد . سریال پایتخت را یادتان هست . در ان سریال یک نفر نامش نقی بود و اقای علیرضا خمسه هم نقش پیر مردی را بازی می کرد ،‌ یادتان هست ؟؟؟

ان روزها تکه کلام او باب تمسخر همه شده بود خدا من را ببخشد چند باری هم من این کلمه را به غفلت با همان لحن تمسخر امیز تکرار کردم اما روزی فکر کردم گفتم چرا نام نقی را اینگونه تمسخر کنیم مگر نه این که این نام نام امام معصوم است . بارها و بارها خواستم مطلبی بنویسم و از این سریال انتقاد کنم اما .....

جناب ضرغامی اگر ان روز شما و همکارانتان انگونه نام نقی را لقلقه زبان مردم کوچه و بازار نمی کردید تا بخندند و لذت ببرند امروز لجنهای خارج نشین جرات این جسارتها را نداشتند . کجا هستیم ما و شما و چه می کنیم ،‌ حوزه فرهنگ بسیار وسیع و گسترده است و اثرات هر حرکتی چه مثبت و چه منفی در دراز مدت مشخص می شود خدا کند این توهین اخیر ریشه در توهین دو سال پیش مجموعه تحت مدیریت شما نداشته باشد و گرنه وای بر ما و وای بر شما که سخت زیانکار هستیم . خلاصه جناب مهندس ازماست که برماست . خسته نباشید ،   

 




          (جمعه 91/3/5 :: ساعت 12:10 صبح)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ